wtorek, 8 kwietnia 2014

MORO-wa dziewczyna


Cześć Wam!
Czuję się odrobinę lepiej. Szłam dzisiaj 4km do domu, ponieważ nie chciało mi się czekać 2,5 godziny na autobus. Piętnaście minut po wejściu do domu zaczęła się burza. Nie ma to jak szczęście, co? Trudno mi jest pogodzić czas na Stardoll z nauką. Nie mówię, że nie mam czasu na Stardoll, bo mam okazję wejść codziennie na tę stronę. Jednak problem jest w tym, że będąc w szkole od 7.30 do 17.00, przyjeżdżam do domu, odrabiam lekcje, uczę się i zazwyczaj o 21 jestem 'wolna'. I wtedy, gdy mogę dodać stylizację... Po prostu nie chce mi się jej robić, bo jestem już zbyt zmęczona.
Dzisiejsza stylizacja została utworzona całkiem szybko, jednak nie jestem do końca przekonana co do niej. Stylizacje w ciemnych barwach lubię chyba najbardziej. Albo opuściła mnie wena, albo mam za mało ciuchów i nie potrafię ich ciekawie złączyć. Tutaj chciałam zmienić spodnie, ale gdy dodałam jakieś jednolite, było nudno. Tak bardziej mi się podoba.
Ah, ten kapelusz- i od razu jakoś moja doll wygląda <chyba dlatego, że jej pół twarz nie widać>










Kapelusz- PPQ
Naszyjnik- Voile
Bluzka- Decades
Biustonosz- Basics
pasek- It Girls
Torebka- Decades
Spodnie- Nelly.com
Buty- Velvet Orchid

2 komentarze:

Obserwatorzy