czwartek, 24 kwietnia 2014

I would try to change the things that klled our love

Witajcie.
Wczorajszy dzień spędziłam poza domem, w mieście. Miałam przy sobie 20 złoty, za które, po dwóch godzinach buszowania po second-hand'ach (nie lubię wyrazu "lumpeks") upolowałam 5 rzeczy i to nie byle jakich (np. skórzane spodnie), a w dodatku zostały mi 4 złote reszty :D
Ciągle zmieniam wygląda mojej doll, tym razem padło na zmianę makijażu oczu (które są akurat dzisiaj przykryte okularami), zmianę brwi i pozbycie się cieni z twarzy, zostały jedynie te "przereklamowane" na nosie. Mam nadzieję, że to była ostatnia metamorfoza, a zmiany, które teraz będą teraz zachodzić będą polegać na zmianie  fryzury, koloru ust.
Co do stylizacji... W mojej głowie wyglądało to lepiej. Stworzyłam ją na potrzeby konkursu "Bielizna na wierzchu" na Ciekawszym. Szans znów nie mam, ale kto nie ryzykuje, nie zyskuje! Do pasiastej marynarki mam mieszane uczucia- niby wszystko cacy, ale coś mi w niej nie pasuje.. Sukienka (tutaj jako spódnica) wydawała mi się być genialną rzeczą, a tak naprawdę jest... okropna. Całość, mam nadzieję, że nie wypada najgorzej.













Okulary- Callie's Picks
Marynarka- Wild Candy
Łańcuch- PPQ
Bluzka- Fallen Angel
Sukienka (spódnica)- Voile
Szorty (majtki xd)- Bonjour Bizou
Torebka- It Girls
Buty- Bonjour Bizou

3 komentarze:

Obserwatorzy