wtorek, 22 kwietnia 2014

Dubi-duba


Witam.
Perspektywa pójścia do szkoły dopiero 28 kwietnia jest... cudowna. Po raz pierwszy kocham fakt, ze obok mojego liceum znajduję się gimnazjum, a raczej, że to zespół szkół i dzięki temu mamy tyle wolnego. Potem 3 dni do szkoły, majówka i dopiero 8 maja do szkoły. Oh, żyć nie umierać!
Z niecierpliwością czekam na wyniki eliminacji do Walki Stylistów 3. Szans nie mam, ale warto pooglądać zwycięzców :)
Stylizacja... Zwykła. Brakuje mi pomysłów, dobija mnie fakt, że nie potrafię stworzyć ciekawej stylizacji. Połączyłam sweter, który większości się już "przejadł" a mi dopiero wpadł do głowy pomysł na niego... z koszulą w kratkę i boyfriend'ami.Też tak macie, że niektóre rzeczy, muszę przeleżeć trochę czasu, abyście dopiero je założyli? Razem wyszło na luzie, ale nie ma tutaj mowy o niechlujności.
Zmieniłam lekko twarz, Palinkaa ciągle się zmienia, ostatnio napisaliście, że jest zbyt smutna- co powiecie na taką? Mam nadzieję, że mimo tych zmian nie jest do nikogo zbyt podobna...






Sweter- Saint Laurent Paris Tribute
Łańcuch- PPQ
Koszula- Nelly.com
Saszetka- Original Future
Spodnie- Killah
Podszewka- Living (darmowe)
Torebka- StarDesign
Buty- MM Fashion

4 komentarze:

Obserwatorzy