poniedziałek, 14 kwietnia 2014

White and...


Dobry wieczór!
Zabijcie, że nie było wczoraj I Must Have. Wy może nie, ale Dominik na pewno to zrobi. A po prostu nie mam jak, cały dzień poza domem, staram korzystać z pogody- siedząc przed komputerem chcę pisać ze swoim byłym, a na dworze, jakoś chwilowo o tym całym zdarzeniu zapominam...
Stylizacja... Ee.. Nie, nie jestem przekonana. Zaczynałam od całościowo czarnego setu, ale niech będzie coś jaśniejszego, co mi tam.. Pierwszy raz użyłam tego topu, jest dziwny xd Kupiłam go dlatego, że jest za sm. Torba- niby praktyczna, jednak mi jakoś nie przypasowała- kupiłam również ze względu na walutę.Ale od ocenianie jesteście Wy :)


W dniach wolnych biorę się za odbudowę mojego bloga.



















Blezer- RIO
Bluzka- Wild Candy
Pasek- Bonjour Bizou
Pasek 2- Apres Ski (jak się to pisze?)
Spodnie- Callie's Picks
Torba- Decades
Buty- Nelly.com

3 komentarze:

Obserwatorzy