niedziela, 6 kwietnia 2014

Gepardka, kolejna odsłona


Dobry wieczór.
Nadal mam zły humor, nadal jestem nie do życia, mam nadzieję, że zrozumiecie. W końcu rozstanie z chłopakiem, z którym było się ponad dwa lata nie jest takim zwykłym problemikiem dnia powszedniego... Nieważne, nie będę zaśmiecać tego bloga moimi problemami, to chore.
W końcu udało mi się stworzyć jakąś stylizację. W tym tygodniu siedziałam parę razy na stardoll, ale nie umiałam niczego stworzyć, ale musiałam zebrać się w garść, żeby nie zostawiać bloga... Mój własny blog to jakaś porażka, więc chociaż tutaj coś zrobię.
Palinkaa jest ruda! E tam, tylko chwilowa zmiana, na stardoll można się bawić wyglądem, w rzeczywistości już dawno wypadłyby mi włosy przez tak często zmianę kolorów xd Podoba mi się fakt, że znalazłam tak długie włosy (nie są co prawda tak długie jak moje w rzeczywistości, no ale). Co do stylki... Prosto.. Nie umiem wymyślić nic bardziej interesującego. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
















Daszek- bez-nazwowe
Łańcuch- PPQ
Bluzka- It Girls
Spodnie- It Girls
Plecak- RIO
Buty- Nelly.com

6 komentarzy:

Obserwatorzy