niedziela, 1 czerwca 2014

Hate or Love

Cześć!
Czuję się źle, psychicznie źle. Eh.
Mam do przeczytania na wtorek całego "Pana Tadeusza", zapowiada się dzisiejszy dzień ciekawie (z tego względu I must have z mojej strony się nie pojawi ale jest stylizacja). 
Brak chęci na cokolwiek, co widać w stylizacji, niestety.
Co do stylizacji: Czerń, czerń, czerń. Chyba pamiętacie, że to mój ulubiony kolor, prawda? 


Okulary- Original Future
Łańcuch- PPQ
Bluzka- Basics
Kurtka- Evil Panda
Pasek- It Girls
Spodnie- It Girls
Portfel- Special Offer
Torebka- RIO
Buty- Evil Panda

5 komentarzy:

  1. Co do Pana Tadeusza to współczuję :( Stylizacja ciekawa, podoba mi się ;)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję i życzę powodzenia w czytaniu. Stylizacja mimo czerni nie wydaje sie nudna i smutna dzięki fioletowym dodatkom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ale stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, współczuje Pana Tadeusza, jedna z najcięższych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się za bardzo nie podoba... Nie lubię tych butów, okularów i torebki ( ta duża ). Ta stylka także w moim stylu ( mam dużo urojeń stylowych XD ), lecz po prostu wydaje mi się brzydka. Spodnie western, kurteczka moto, buty tokyo, okulary modern i do tego ta dziwna torba... aaah! Bym zapomniała o kopertówce w stylu classic ;/

    Amelia*_* ...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy