czwartek, 19 czerwca 2014

Hot or Not #3


Przepraszam, że post nie pojawił się tydzień temu, miałam strasznie dużo na głowie. Post był przygotowany więc możliwe, że ujrzycie swoje starsze stylizacje. Ja, selena876Kitty i Rewelacjaa ocenimy dzisiaj wasze stylizacje. Ocenimy dziś trzy użytkowniczki: Karensis, ayienn i zuzka2731D. Tym razem w komentarzach zadecydujcie, która stylizacja jest najlepsza!
Według sondy tydzień temu wygrała punkkokoo, gratulacje! 

Karensis


selena876Kitty: Stylizacja jest ciekawa. Zdjęłabym beret i zmieniła torebkę. Bluzkę zmieniła na jasny kolor, może beżowy? Stylizacja nie jest zła, jest dobra jednak parę rzeczy mi nie pasuje. HOT/NOT
Rewelacjaa: Twoja stylizacja nawet mi się podoba.Trochę gryzie się ta koszula z marynarką w panterkę.Zauważyłam drobny szczegół- twoją torebkę (drugą część) widać przez dziurę w spodniach. Dla mnie HOT

ayienn



Rewelacjaa: Nie powiem, bardzo lubię twoje stylizacje,tym razem też tak jest! Twój Outfit jest super! Połączenie tej bluzki (sukienki) z tymi spodniami jest bardzo subtelne, ale z wyrazem. Dla mnie HOT!
selena876Kitty: Podoba mi się! Nie wiem do czego mogłabym się tu przyczepić, naprawdę. Brakuje mi tu chyba jakiegoś żakieciku. Wpadłaś na dobry pomysł żeby połączyć tą sukienkę z tymi spodniami. HOT

                                                                          zuzka2731D


selena876Kitty: Nie przepadam za takimi stylizacjami, zdecydowanie za dużo ich na Stardoll. Gdybyś zdjęła te buty, torebkę, okulary i kurtkę i zostawiła samą bluzkę i spodenki byłoby dobrze ;) Wtedy dodałabym jakiś srebrny lub złoty dodatek, może jakąś narzutkę i nie rzucające się w oczy buty. Szkoda, że makijaż też nie zachwyca. Dla mnie NOT
Rewelacjaa: Dzisiaj trafiliśmy na bardzo udane stylizacje. Twoja się do nich zalicza. Połączenie bluzki z BASIC i tej marynarki jest świetne! Do tego ładne spodnie i buty. Stworzyłaś piękny młodzieżowy strój. HOT!



 

7 komentarzy:

  1. Druga stylizacja mi się tylko podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem mam inne zdanie niż wy. Nie podoba mi się żadna stylizacja :/ Druga jest poprawna ale dość nudna. Dziwi mnie, że pierwsza jest hot, nic tam do siebie nie pasuje :/
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie niestety wszystkie not.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są bardzo slabe. Druga jest najlepsza, ale nudna i pusta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słabe są wszystkie, ale druga jednak z nich najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tylko druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy