środa, 11 czerwca 2014

Przeprosiny

Witajcie. 
Przychodzę do Was zz przeprosinami, w których chcę Was właśnie przeprosić, że przez najbliższe kilka dni nie pojawią się ode mnie żadne wpisy. Wyjeżdżam do Włoch, wrócę 17/18 i dopiero po powrocie postaram się coś stworzyć. 
Dlaczego nie zaplanowałam notek? Nie miałam czasu zrobić stylizacji, ponieważ siedziałam i robiłam klasową kronikę. Zostało mi jeszcze parę stron, a jutro trzeba wstać o 7. 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Wracam do Was niedługo, miejmy nadzieję, że z ogromną dawką mega pomysłów! :)
xoxo, palinkaa1997

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyjazdu do Włoch, bo jest tam cudownie i czekam na Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara, pozazdrościć wyjazdu ;) Czekamy z niecierpliwością i nadzieją, że wrócisz pozytywnie naładowana :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a do którego miasta wyjeżdżasz? Ja jadę 9lipca do Rimini, odwiedzę też Wenecję, Rzym i San Marino :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę udanego wyjazdu, zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy