czwartek, 19 czerwca 2014

O mamma mia, he's italiano!


Cześć, cześć, wróciłam. 
Nawet nie macie pojęcia, jak bardzo jestem szczęśliwa. Chciałabym tam wrócić i pobyć jeszcze trochę. Tam jest tak ślicznie!
Stylizacja na szybko, kupiłam dzisiaj parę nowych rzeczy :)
Nie chce mi sie więcej pisać, po prostu piszcie jak Wam się podoba :)


Okulary- Riviera
Kolia- Saint Laurent Paris Tribute
Torebka- Windows on the Worl
Bluzka- Original Future
Spódniczka- Velvet Orchid
Buty- Saint Laurent Paris Tribute

7 komentarzy:

  1. Strój jest śliczny, taki słoneczny :) Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę ci, że byłaś we Włoszech!
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałaś dodać skąd jest spódniczka ;)
      czarnawojna

      Usuń
  2. Cudowna stylizacja, taka kolorowa i energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że takich stylizacji przewinęło się na blogach już sporo, to i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna :) zdjęłabym jedynie okulary.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy