czwartek, 5 czerwca 2014

Hot or Not #2

Siemka,dzisiaj ja- Rewelacjaa i selena876Kitty,będziemy oceniać wasze stylizacje w Hot or Not.Na końcu powinna być ankieta w której to wy możecie zagłosować na najlepszą stylizację,lecz nie udało mi się jej wstawić i dam wam do niej link.Tak więc, zaczynamy!


   CarmelElectra



selena876Kitty: Dół stylizacji strasznie mi się podoba, góra już mniej. Tak, zmieniłabym kurtkę i może bluzkę, na ciemniejszy odcień szarości niż spodnie. Zdjęłabym natomiast "sweterek" zawieszony na biodrach doll. Kolczastą opaskę zamieniłabym na złoty naszyjnik z Original Future lub srebrny z PPQ. Jeśli chodzi o makijaż to uważam, że bardziej pasowałby tu ciemniejszy odcień, to moje zdanie. Zostawiam HOT/NOT

Rewelacjaa: Twoja stylizacja nie przypadła mi do gustu.Te spodnie mi tutaj nie pasują.Jeżeli zmieniłabyś spodnie i buty to już wyglądałoby to lepiej.Takie jest moje zdanie.Uważam ,że to ubranie ma potencjał i dlatego HOT/NOT

 punkkokoo

 selena876Kitty: Bardzo mi się podoba, świetny makijaż i stylizacja. Nie mam do czego raczej się przyczepić, kolorystycznie wszystko pasuje a sama stylizacja w sobie jest naprawdę dobra. HOT!

Rewelacjaa: Twój Outfit jest bardzo ładny.Super dobrane kolory,piękny makijaż i pasujące dodatki.Bez zastanowienia HOT!


Lawliet.

selena876Kitty: Przyznam, że bardzo lubię Twoje stylizacje. I tym razem nie zostałam "zawiedziona". Podobnie jak w przypadku punkkokoo nie mam do czego się przyczepić. Co ja mogę powiedzieć? Podoba mi się! Makijaż idealnie wygląda w połączeniu z fioletowymi dodatkami i spodniami. Pazura stylizacji na pewno dodaje tatuaż i kurtka. Niebanalna bluzka dopełnia stylizację. Jestem na HOT

Rewelacjaa: Twoja stylizacja przykuwa oko. Zwłaszcza te czerwone akcenty,które możemy zauważyć na koszulce i na torbie. Jedyne to usunęłabym tatuaż, niezbyt mi tu pasuje.Aczkolwiek mimo wszystko HOT!

ZA TYDZIEŃ OCENIMY:
1. Karensis
2. ayienn
3. zuzka2731D 

Swoje opinie zostawiajcie w komentarzach.Piszcie też co możemy zmienić/poprawić w naszym Hot or Not. 
Link do ankiety: http://sonda.hanzo.pl/sondy,227196,v9Sv.html
 

8 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze stylizacje mi się podobają, takie różne od siebie i ładne. Dzięki za pozytywną ocenę. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Twoimi ocenami. Pierwsza niezbyt przypadła mi do gustu, druga i ostatnia są warte uwagi. Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja podoba mi się najbardziej! :) Całkowicie zgadzam się z waszymi ocenami :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie fajne, ale druga najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Omygy, ja? Cholipcia, trzeba się jakoś ubrać, bo teraz to menelsko trochę tam u mnie.
    No i się zgadzam.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko dwie ostatnie mi się podobają, ta pierwsza to straszna mieszanka, chaos i bałagan. Dałabym Not.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy