piątek, 21 lutego 2014

Black&Pink

Cześć Miśki!
Jak mijają ferie tym, którzy je posiadają? Moje bardzo, ale to bardzo leniwie, a zarazem niekoniecznie tak jakbym chciała... Jednak jest wolne, a to się liczy.
Do sedna sprawy...
Stylizacja... uważam, że to jedna z moich najlepszych stylizacji. Długo wahałam się, czy kupić te buty, ponieważ nie wiedziałam, czy będę potrafiła je z czymś zestawić. Jednak w końcu zdecydowałam się na ich zakup, zobaczymy ile stylizacji z nimi stworzę. Sweter.. Kupiłam go od razu, bez wahania gdy wszedł do Starplazy. Teraz, w tej stylizacji użyłam go po raz pierwszy. Nie przepadam za nim. Jednak myślę, że w tym zestawie (z bluzką pod spodem) wypada całkiem obiecująco.

Przypominam o loterii ! LOTERIA <KLIK>










Kapelusz- Fallen Angel
Kołnierzyk- Bonjour Bizou (HB)
Narzutka- It Girls (HB)
Sweter- Nelly.com
Bluzka (pod spodem)- Basics
Pasek- It Girls
Spódnica- It Girls
Podszewka- Fallen Angel
Buty- Riviera

5 komentarzy:

  1. Mi ferie mijają dobrze, chociaż nie wiem już co ja mam robić :P
    Stylizacja ładna, aczkolwiek nie do końca mi się podoba. Zrezygnowałabym z kołnierzyka, gdyż nachodzi na włosy, a to niestety widać. Brakuje mi tu jakiejś torebki, lub jakiegoś dodatkowego koloru, który rozjaśniłby tą stylizację. Reszta mi się podoba, no może poza okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, ferie skończyły mi się tydzień temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, nawet nie przeszkadza mi kołnierzyk leżący w dziwnym miejscu :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy