środa, 19 lutego 2014

LOTERIA

Witajcie!

W związku z tym, że jest Was dużo, ale tylko cząstka Was nas czyta, postanowiłam Was zachęcić, dzięki czemu możecie wziąć udział w małej loterii. Nagrody nie są aż tak cenne (ponieważ nie stać mnie na kupno drogich ciuchów, a nie zbieram perełek), jednak sądzę, że te powinny Wam się spodobać. 

Zasady loterii: 

- w loterii mogą wziąć udział tylko osoby obserwujące bloga;

- zgłaszacie się pod tym postem;

- podajecie swój nick na stardoll;

- podajecie numer rzeczy, które posiadacie i ewentualnie te, które chcielibyście dostać;

- posiadacie 3sd/3sm na ewentualny zakup nagrody.


Wyniki loterii odbędą się, gdy zgłosi się co najmniej 10 osób.

EDIT:

ZGŁOSZENIA SKŁADAJCIE DO SOBOTY (22.02) DO GODZINY 16.00



Powodzenia!

13 komentarzy:

  1. zg się, interesuje mnie tylko 1 i 5 :)

    resztę posiadam

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Mam: 2, 4, 5, 7, 9.
    Chciałabym: 3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Chciałabym 4 lub 5

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    posiadam 2 i 9
    chciałabym 5

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    mam 4, 5, 7, 8
    Chciałabym 1 :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  6. Zg się.
    Mam: 4,10
    Chciałabym: 5

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się
    Chciałabym 3 lub 5
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.

    Chciałabym 4 lub (najbardziej) 5.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, najbardziej zależy mi na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Mam 4, chciałabym 5 :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Baardzo chciałabym nr 5
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy