wtorek, 4 lutego 2014

Wejście smoka!


Witajcie!
Nareszcie! Po dwóch tygodniach wróciłam "do świata żywych". Nawet nie macie pojęcia, jak bardzo się cieszę z powodu naprawionego komputera- oczywiście nie posiadam nowego, więc regularne 'zmulanie się' będzie na porządku dziennym, ale nie mam co narzekać! Wracam do Was, znów będziecie mogli oglądać moje stylizacje :)
Oczywiście lekko się zawiodłam, a mianowicie, zamierzałam doładować dwa tygodnie temu sd, aby móc zakupić dwa boskie swetry za normalną cenę (nie w SB za krocie), ale właśnie gdy miałam to zrobić- padł komputer.. I moje perełki znikły mi sprzed oczu.. :(
A dziś, po włączeniu komputera, w mojej głowie pojawiła się myśl "Ciekawe, co nowego w Starplazie?" I zobaczyłam ten sweterek. Zauroczył mnie i mimo prawie pustego portfela z sd, postanowiłam go kupić, dzięki czemu użyłam go w dzisiejszej stylizacji. Co o niej sądzicie?







Kapelusz- Killah
Kurtka- Archive, SB
Sweterek- It Girls, HB
Pasek-It Girls
Spodnie- Basic
Torba- Basic
Buty- Hot Hot Buys

5 komentarzy:

Obserwatorzy