piątek, 28 lutego 2014

Luz kontrolowany


Witajcie!
Wczoraj wieczorem udało mi się sprzedać dwie rzeczy, dzięki czemu ponownie zawitały do mojego portfela stardollary! Dzięki temu, korzystając z wyprzedaży 3 za 2, mogłam kupić kolejne rzeczy z mojej Listy Życzeń (choć to jeszcze nie wszystkie...) Jestem raczej zwolenniczką wyprzedaży -50%, jednak nie narzekam, zawsze odrobinę zaoszczędzonych stardollarów.
Co do stylizacji.. Postawiłam po raz kolejny na luz, tym razem jednak w odrobinę bardziej.. eleganckim (?) wydaniu. Ten blezer towarzyszy mi od czasów, gdy rzeczy w StarPlazie można było kupić po 2-10 SM! Spodnie kupiłam na początku października, korzystając właśnie z okazji wyprzedaży -50% i przyznam się szczerze... Że w tej stylizacji użyłam ich po raz pierwszy. O zakupie tych sneakersów myślałam od dawna, a dopiero wczoraj zdecydowałam się je jednak zakupić. Złote elementy butów połączyłam z łańcuchem i (prawie niewidocznym) paskiem. Szczypty ekstrawagancji dodaje odsłonięty brzuch.










Blezer- It Girls
Łańcuch- Original Future
Top- Basics
Pasek- Wild Candy
Spodnie- It Girls
Worek- Basics
Buty- It Girls

3 komentarze:

  1. Razi mnie połączenie tych spodni z butami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają okropnie, ale poza tym jest ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kultowe, jednak ja bm do tej stylizacji tych butków nie dawała ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy