piątek, 14 lutego 2014

Valentine's Day

Witam Was, moi kochani!
Jest mi głupio, że tak dawno nie pisałam i nie dodawałam stylizacji. Cóż, wszystko przez szkołę i życiowe problemy. Teraz jednak w miarę wszystko mi się ułożyło i wracam do pisania postów! Zanim przejdę do stylizacji, chcę Wam jeszcze życzyć szczęśliwych Walentynek, niezależnie od tego, czy macie drugą połówkę, czy nie :) 
Mimo dzisiejszego dnia outfit nie jest w kolorze czerwonym ani w serduszka, tylko w czterech, dość burych kolorach: czarnym, szarym, beżem i srebrnym. Na początku połączyłam świetną kamizelkę z YSL Tribute z moją ulubioną torebką z Callie's Picks. Wykończenie kamizelki świetnie komponuje się z wzorem na torebce, tak więc od samego początku byłam przekonana do tego połączenia. Dobrałam cudowne szpilki, a następnie zwykłe bluzki: szarą i beżową oraz skórzaną spódniczkę (sukienkę). Jakie jest Wasze zdanie na temat stylizacji?


(Marki uzupełnię jutro, przepraszam za utrudnienie)


Pozdrawiam i całuję!/Ola

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Świetnie połączyłaś kamizelkę z spódniczką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja :)
    Dziękuję za życzenia i również życzę przyjemnych Walentynek :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy