poniedziałek, 24 lutego 2014

Oh my little girl


Witajcie!
Dziękuję Wam serdecznie za udział w loterii- mam nadzieję, że chociaż część z Was jest zadowolona z nagród. Chcielibyście jakieś jeszcze? Piszcie.
Co do stylizacji.. Pomysł na nią wpadł mi do głowy.. Po paru próbach zestawienia czegoś z tą kurtką. Jest całkiem ciekawą rzeczą, aczkolwiek nie poznałam do końca jej walorów. Stylizacją jest grą białego z czarnym i srebrnym, który pojawia się na dodatkach lub wykończeniach ubrań. Czarne spodnie byłyby tutaj zbyt przytłaczające, dlatego zdecydowałam się na ożywienie/rozświetlenie ich białymi odpowiednikami. Top nie wygląda grzecznie, a postanowiłam to podkreślić dodatkami. Wiem, macie dość połączenia tych butów, jednak zestawiałam chyba z 6 par i tylko takie połączenie mnie usatysfakcjonowało..










Top- Fallen Angel
Kurtka- Evil Panda
Naszyjnik- It Girls
Krzyż- Fallen Angel
Pasek- It Girls
Spodnie- Basic
Bransoletka- Avril Lavigne Black Star (darmówka)
Torebka- It Girls
Buty- Nelly.com, Fallen Angel

3 komentarze:

Obserwatorzy