czwartek, 27 lutego 2014

Weno-killer + wyniki


Cześć Wam!
Przychodzę do Was dzisiaj z naprawdę zwyczajną i prostą stylizacją.. Co mnie wcale nie cieszy. Z ostatniej byłam cholernie zadowolona, a z tej już niekoniecznie. Ale chyba nie jest aż tak tragicznie? Pomyślałam, że ma to być stylizacja typowa na spacer po mieście, zakupy z koleżankami, czyli "na luzie"."Napaliłam" się na te spodnie z Strike a Pose, akurat jestem SS, więc pod wpływem impulsu je kupiłam. Wyczyściło mój portfel, niedługo będzie tam echo! Postaram się zmotywować i dodawać coś lepszego.
Patrzcie na mnie- Lekko odchylona ręka doll! Wyczyn, zabawa paintem, mhm.
Wczoraj przez godzinę przenosiłam (i układałam!) ciuchy, buty i dodatki do innych pokojów, ponieważ robię 'remont" głównego pokoju i "zabudowałam" garderobę. Spędziłam przy tym 2,5 godziny, jednak jeszcze nie skończyłam, ponieważ tymczasowo zabrakło mi funduszy (kto by pomyślał, że zabrakło mi sm!).









Kapelusz- Fallen Angel
Kołnierzyk- Bonjour Bizou, HB
Szelki- Stardoll Academy, darmówka
Top- Evil Panda
Pasek- It Girls
Spodnie(+buty,płaszcz)- Strike a Pose



Buty z Mini Loterii wygrywa... -SWEET-GIRL-22 ! Zgłoś się do mnie dzisiaj, do godziny 22 :)

2 komentarze:

Obserwatorzy