czwartek, 6 lutego 2014

Kącik makijażysty + wielkie przeprosiny ♥

Witajcie bardzo was przepraszam ,że mnie tak długo nie było,ale pokłóciłam się z rodzicami i dostałam karę na komputer. Od tej pory obiecuję systematycznie dodawać posty na bloga. Jeszcze raz przepraszam wszystkich czytelników oraz Dominika. Nie przedłużając przejdźmy do makijażu.
Na początku malujemy wewnętrzne kąciki różowym cieniem.
Następnie zewnętrzną część oka podkreślamy wiśniowym cieniem (♥).
Później na dolną powiekę nakładamy szaro-fioletowy cień .

Na koniec wewnętrzne kąciki podkreślamy białym cieniem ,aby rozświetlić oko. Następnie pudrujemy policzki. Ja usta zostawiłam w naturalnym kolorze. Tak prezentuje się gotowy makijaż :

Podoba wam się ? /Sandi1200

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż. Ale pomalowałabym usta jakąś szminką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podziałałabym jeszcze jakąś kolorową kredką i czarnym tuszem do rzęs, bo makijaż wygląda na nieskończony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny! Jednak bardziej podkreśliłabym usta lub policzki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne oczy, ale usta pomalowalabym jakąś cielista szminka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej bym go dopracowała. Usta, rzęsy, policzki.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy