wtorek, 26 marca 2013

Beige world

Hej, kochani. Mam dla was świetne wieści. Nasz blog został ujęty w konkursie między blogowym uz- sd.i.my w ankiecie "Najlepszy blog ze stylizacjami stardollowymi". Zaszokowałem sam siebie. To bardzo wielkie wyróżnienie, chociaż i tak nie mamy szans z takimi blogami jak mentalle czy stylane. Wyniki konkursu na nagłówek będą jutro. Teraz w ten Wielkanocny weekend nadrobię wszystkie zaległości.
'
Krzyż- Fallen Angel
Sweter- It Girls
Bluzka- Bonjour Bizou
Pasek- Voile
Spodnie- Basics
Torba- Bonjour Bizou
Buty- nelly.com

Pozdrawiam/Dominik

3 komentarze:

  1. Stylizacja- prześwietna a na ten konkurs między blogowy oczywiście zagłosowałam na ten :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacjia wyszła bardzo ładnie! Od razu zakochałam się w tym sweterku! Co do konkursu, to oby Spectrum wygrał. Zagłosowałam oczywiście na niego. Nawet jeśli się nie uda to i tak to duża reklama dla bloga.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam oczywiście na Nas :) Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy