czwartek, 21 marca 2013

;)


Hej :) Na początku powiem, że przepraszam za nie dodawanie postów przez dużo czasu, powód- brak weny ;c No a tutaj połączyłam moją nową spódnicę z torebką- zakochałam się w niej ^.^  Włosy dodają charakteru, choć nie za bardzo je lubię.  Trzy razy edytowałam tą stylizację i tu wklejałam (oraz obrabiałam) a przy tym razie szlag mnie trafił i dałam bez obróbki. I to może na plus wyszło :D 


Okulary Beastly | Naszyjnik Fallen Angel | Marynarka  Archive | Bluzka Volie & Basics | Rękawy Pretty N' Love | Spódnica It Girls | Torba Rio | Buty B' Bizou

2 komentarze:

  1. Na początku pomyślałam, że stylizacjia jest nie w moim stylu, a potem zmieniłam zdanie. Cudo!

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny fryz i stylizacja. Elegancko i z pazurkiem.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy