środa, 6 marca 2013

Lalalove

Hej, dzisiejszy dzień był szalony. Kartkówka z przyrody, dwa konkursy, na 50% pytań strzelałem. Po prostu nie uczyłem się, a co się będę wysilał jak i tak nic nie osiągnę. Po drugim konkursie poszedłem z przyjaciółką i kolegą na miasto, tzn., żeby przejść się i zobaczyć co ciekawego w sklepach i po ile są buty. W sumie muszę jeszcze mamie coś kupić ale oczywiście jak dzisiaj chodziliśmy po chińczykach i byliśmy w Pepco nie było ani jednej w panterkę. Tylko same kwiatki, mozaiki itp. Dzisiaj stylizacja jest luźna, zakochałem się w tej torbie, po prostu, jest śliczna i tyle.
Nie przeciągam, bo i tak się rozpisałem.

Ćwieki-Darmówka
Apaszka-It Girls
Kurtka-RIO
Sukienka-RIO
Pasek-nie pamiętam ;(
Torba-Darmówka
Buty-RIO

Pozdrawiam/Dominik

3 komentarze:

  1. Fajnie, ale przez torbę za dużo tego beżo-brązu.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że bez torby było by lepiej :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z odpowiedziami powyżej.
    A tak to stylizacja fajna, kolory ładnie sie komponują :)

    luzaczek11863

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy