piątek, 15 marca 2013

I Must Have.



Cześć!:) W dzisiejszym artykule zawitają Hot Buys’y. Ich środowa dostawa bardzo mi się spodobała i przyznam, że adminii nareszcie się postarali, oby tak dalej. Co do stylizacji to każda zawiera coś dżinsowego, w sumie było to niezamierzone, ale tak wyszło:D


1. Kelly Superbowl Suit, WOTW 15sd.
Osobiście uważam, że rzeczy skórzane są bardzo eleganckie. Plusem tego ubrania jest fakt, że to body. Pasują do stylizacji ze spódniczką czy spodniami.

2. Knot Striped Skirt, HOT BUYS 14sd.
Koszula z kołnierzykiem-jak dla mnie zupełny klasyk. Koszule nadają się praktycznie do wszystkiego. Całość idealnie uzupełniają paski oraz wiązanie u dołu.

3. Dotted Punk Jeans, HOT BUYS 16sd.
Nie jestem fanką jasnych dżinsów ale te mają coś w sobie. Przetarcia i białe kropki, nadają spodniom charakteru, przy czym są bardzo delikatne. 

4. Dotted Denim Dress, HOT BUYS 18sd.
Co do sukienki nie byłam pewna. Jednak zdecydowałam się na dodanie jej. Przy dobrym połączeniu znakomicie uzupełnia stylizację. 




1. body-Wotw / kamizelka-Archive / spodnie-B.Bizou / torebka-Anna Sui / buty-Killah
2. koszu-Hb / spodnie-Fallen Angel / torba-RIO / buty-Archive+Fallen Angel
3. żakiet,buty-Nelly.com / body-Volie / spodnie-Hb / kopertówka-B.Bizou
4. blezer-It Girls / sukienka-Hb / torebka-Decades / zakolanówki-Killach / buty-Nelly+Archive



Dodatki:
(Wszystko pochodzi z Killach)
5. 13sd.
6. 13sd.
7. 14sd.

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą! Wszystkie ubrania to moje Must Have.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi sie spodobalo..:)
    cudowne ubrania..! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) Najlepsza trzecia stylizacja, bardzo mi się podoba :) rzeczy raczej nie kupię, bo nie mam funduszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko te z HB, ale podoba mi się 3cia stylizacja, oprócz butków ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy