piątek, 29 marca 2013

;d

Dzisiaj stylizacja taka ot, ze spódnicą z loterii (tego bloga :3).  W ogóle jest sens robić święta teraz? D: Może zróbmy Boże Narodzenie ;c A tak ogólnie, pod spódnicę dałam jeszcze jedną spódnicę, żeby pasowała kopertówka no i włożyłam doll jeszcze bluzkę w tym samym kolorze :) No i czarna marynarka i dodatki, myślę że się spodoba.

Kapelusz Bizou
Naszyjnik nelly.com
Bluzka Basics
Marynarka Gucci
Pasek Wild Candy
Spódnica Chanel
Lawendowa spódnica Basics
Rajstopy Bascis
Platformy Bizou
lol ile basicsów ;__;


5 komentarzy:

  1. To redaktorki wygrywają loterie, które same urządzają? O.O


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam się, jak jeszcze nie byłam redaktorką ;o No i nie robiłam tej loterii :D

      Usuń
  2. Idealnie. Oddawaj marynarkę *_*

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy