piątek, 1 marca 2013

Where is my BOY LONDON ??

Hejj, dawno nie dodawałem stylizacji, a więc trzeba to nadrobić. Dziś przedstawię wam luźną, młodzieżową stylizację, w sam raz na zakupy. Użyłem tutaj sławnej bluzki BOY LONDON, której mam przyjemność być właścicielem. Śliskie leginsy, czarna czapka, lenonki i platformy. Dla dopełnienia torebka z takiego samego materiału jak leginsy i kołnieżyk. Brokuje mi tu jeszcze pransoletki, ale nie miałem żadnej w pasującym kolorze.

Stylizacja pokazana na grafice, którą sam zrobiłem. Pozornie wydaje się '' zwykła '' , ale nawet nie wiecie ile było pracy. :D 

A wam podoba się ta stylizacja?
Chcecie abym częściej robił takie grafiki? :)

3 komentarze:

  1. Ładna stylizacja. :> Fajnie wygląda na grafice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hahahaa, wiesz ile trzeba wycinać doll z biłego tła na to i zmazywać gumką biłe pozostałości? :D

      Usuń

Obserwatorzy