piątek, 29 marca 2013

I Must Have.


Cześć Kochani:) Czas na kolejne Must Have, tym razem będą to nakrycia wierzchnie. Większość pochodzi z Nelly.com mojego ukochanego sklepu. Myślę, że nie ma co się rozpisywać, przejdźmy do ubrań.






                                                    1. Roaring White Blezer, Decades 10sd.
Kolor biały to klasyka, pasuje praktycznie do wszystkiego. Blezer jest delikatny, jego rękawy są nieco krótsze co dodaje mu charakteru.

                                                   2. Beaded Field Jacket, Nelly.com 18sd.
Moro ostatnio pojawia się w sklepach bardzo często. Szczerze mówiąc jest to ostatniego czasu mój ulubiony motyw/kolor. Kurtka jest lekko sportowa ale w stylizacjach sprawdza się świetnie.

                                                   3. Stock Jacket, Nelly.com 25sd.
Czarna kurtka z futerkiem. Podoba mi się jej krój, jest dobrze dopasowany do doll. Przy stylizacjach z nią nie trzeba wiele kombinować.

                                                   4. Black Winter Vest, Nelly.com 15sd.
Tutaj dużo rozpisać się nie mogę, zwykłe czarno-brązowe futerko. Dodaje elegancji.








Dodatki:
(wszystkie pochodzą z Nelly.com)
5.11sd.
6.7sd.
7.8sd.
8.11sd.

Życzę Wam miłych i pogodnych Świąt, trzymajcie się:)
Noemi.

2 komentarze:

  1. fajny artykuł, dobrze dobrane rzeczy i świetne stylizacje :)
    dziękuję i nawzajem :*

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artukuł, czekam na kolejny taki. Z podanych must have'ów mam wszystko z wyjątkiem numeru 5 :D Ale raczej nie kupię, mam dużo czarnych butów, a te jakoś mnie nie przekonują.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy