piątek, 8 marca 2013

No name

Nie mam pomysłu na nazwę, niestety. Dzisiaj w szkole zaliczyłem dwa testy z przyrody i matmy, ale po lekcjach poszedłem na "urodziny" tzn. dwa tygodnie po poszliśmy na zapiekankę. Śmiechu było w full, aż bałem się, że wyproszą nas z restauracji. Potem tylko wypad na miasto z koleżanką, autobus i dom. Bardzo się ciesze wysokim poziomem prac w konkursie na nagłówek. Jestem pozytywnie zaskoczony.

Stylizacja jest luźna, niby teraz modne jest, gdy dodajemy sweter i elegancką spódnicę. Jakoś ja nie jestem za takim rozwiązaniem, ale poeksperymentowałem i coś wyszło.

Naszyjnik-VOILE
Sweter-B.Bizou
Kopertówka-Anna Sui
Spódnica-Decades
Buty-Pretty'n'love

Pozdrawiam/Dominik


5 komentarzy:

  1. stylizacja fajna, ale nie lubię tych butów...

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię takich zestawów, lecz tobie wyszło ładnie.. :)

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie nałożyłeś spódnicy z Basics. Nie nawidzę jej. Z tą kiecką stylizacjia prezentuje się naprawdę dobrze.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy