sobota, 2 marca 2013

Przepraszam :(

Od dłuższego czasu nie napisałam żadnego postu, nie mam wcale wolnego czasu. W szkole mam urwanie głowy, klasówki, kartkówki, referaty, wypracowania. Tak, wiem, że nawaliłam, jestem wredna, bo niczego nie napisałam od dwóch tygodni, lecz nie bedę stawiać stardollowego życia ponad prawdziwe. Przepraszam was i dziękuję wam, że komentowaliście moje posty, szczególnie chcę podziękować patunia09c (zgłoś się do mnie po symboliczną nagrodę 100 sm w księdze gości), która skomentowała każdy mój post, jesteś świetna :) Będę za wami tęsknić, być może jeszcze kiedyś wrócę :)
                                                                                                                                                          texi22

2 komentarze:

  1. Szkoda, że odchodzisz. :( Bardzo podobały mi się twoje posty.
    Lecz rozumiem twoją decyzję, kilka razy już rezygnowałam z stardoll, bo miałam problemy w realu. Lecz zawsze wracałam, I mam nadzieję, że tak też zrobisz.. :)

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro, że już nie będziesz pisać ale uważam to za słuszne, życie prywatne powinno być na pierwszym miejscu, następnie zajmowanie się blogiem i stardoll. Życzę Ci wszystkiego dobrego:)

    littels10

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy