piątek, 1 marca 2013

I Must Have.




Cześć. Dziś piątek, więc czas na kolejny artykuł Must Have. Do starplazy doszła kolekcja archive, jestem nią bardzo pozytywnie zaskoczona. Post będzie jedynie o ubraniach, musicie mi wybaczyć ale jestem chora i ledwo funkcjonuję dlatego przyjmie on skróconą wersję. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu wszystko wróci do normy i ukarzą się też dodatki. Zapraszam do czytania.
 


1. Layered Crew Neck Sweater 10sd.
Przepiękny, brudno-różowy sweterek. Jest bardzo ładnie wycieniowany a przede wszystkim ma ciekawy krój. Nadaje się głównie do stylizacji ze spodniami. Uważam, że powinien znaleźć miejsce w każdej szafie:).

2.  Kitchen Table Tee 15sd.
Pierwsze co rzuca się w oczy patrząc na tą sukienkę to jej motyw, który przestawia kuchnię. Czarny, niewielki kołnierzyk nadaje dziewczęcości.


3. Rule Waist Skirt 9sd.
Ostatnią rzeczą jest beżowa spódniczka. Zwykła, ale nie nudna. Świetnie wykonana, możemy nazwać ją klasykiem. Sprawdzi się wielu stylizacjach.

Stylizacje:



3 komentarze:

  1. Świetne stylizacje, szczególnie ostatnia :) Dodałabym jeszcze blazer z drugiej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek I spódniczka są śliczne. :) co do sukienki to mam mieszane uczucia. :/ ja również dodałabym jescze blezer. :D
    stylizacje są bardzo proste, ale śliczne. :>

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy