sobota, 11 stycznia 2014

Black women


Cześć i czołem!
Wiem, od ostatniego artykułu minęły już dwa tygodnie, a ja obiecałam dodawać je co dwa tygodnie, jednak muszę Wam się przyznać bez bicia- nie miałam kiedy go zrobić! Wielokrotnie myślałam nad jego tematyką, w głowie powstawały już nawet stylizacje, które chciałam Wam pokazać... Jednakże nie miałam czasu, aby to zrobić. Miałam natłok nauki, kończy się pierwszy semestr, a ja walczę o jak najlepsze oceny będąc już w 1 LO. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Postaram się dać Wam go do przeczytania w następną sobotę, myślę, że już będę miała mniej nauki i dam radę coś skleić. O czym chcielibyście przeczytać? :)
Dzisiejsza stylizacja utrzymana w ciemnych barwach z bordowo-burgundowymi akcentami (nie wiem już sama, jak poprawnie nazwać tę barwę). Makijaż mojej doll jest mocniejszy, zdecydowany. Uwielbiam nową kolekcję Basic. Zbieram monety na zakup tych ciuchów, bo są genialne! I jak, co sądzicie o tym secie? 






Kapelusz- Killah
Kurtka- Archive, SB
Bluza- Basic
Pasek- Wild Candy
Spódniczka- Basic
Torebka- It Girls+ Fallen Angel
Rajstopy- Basic
Buty- Hot Hot Buys

5 komentarzy:

  1. Rozumiem cię w 100 % z oceniam, ja jestem w szóstej klasie i już mam dużo nauki a co dopiero w 1 LO ( : Stylizacja ok, nie pasują mi buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dużo nauki, 3 gim, testy, oceny...Stylizacja ładna, lecz mi też tutaj nie pasują buty. Fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam dużo nauki, testy próbne i poprawianie ocen. Za dużo tego. Ładna stylizacja. Świetnie użyty sweter

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Dobrze Cię rozumiem , sama mam mnóstwo nauki. Życzę Ci ,jak najlepszych ocen :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy