czwartek, 16 stycznia 2014

Czano-biało-i-w-ogóle


Cześć Wam! Dlaczego nie napisałam wczoraj, przedwczoraj? Kompletnie brakuje mi weny (i czasu) do stworzenia stylizacji! Czas zawsze można wygospodarować, to z weną jest gorzej... Hej, zajmuje się ktoś wymianą bez-weny na wenę? Jeśli tak, to niech ta osoba zgłosi się do mnie, chętnie jej oddam moją bez-wenę!
Zwyczajna stylizacja, ale myślę, że przyjemna dla oka. Tak, wiem, ten niby zamek na torebce powinien być srebrny, wybaczcie mi to małe niedopatrzenie, ale nie miałam żadnej torebki, która spełniałaby moje wymogi, a kasy brak... Myślę, że mimo tego drobnego szczegółu jest dosyć przyjemnie dla oka.
Podzielacie moje zdanie? Czy raczej nie?


















Narzutka- StarDesign
Bluzka- Original Future
Pasek- It Girls
Spodnie- Basic
Torebka- Decades
Buty- It Girls

6 komentarzy:

Obserwatorzy