niedziela, 5 stycznia 2014

Dominik niedługo powróci

Hej, nadal męczę się ze starym internetem, ale jakoś udaje mi się pisać ten post. 
Na pewno zobaczycie mnie regularnie dodającego posty najwcześniej po 8 stycznia, raczej do tej pory nowy internet zostanie założony, a ja będę mógł robić wszystko po staremu. Cieszę się, że przy postach jest nadal po 8 komentarzy, bardzo dziękuję za takie zaangażowanie. Po powrocie na pewno wynagrodzę to wszystkim osobom, które komentują systematycznie.
+konkurs graficzny trwa dalej, jak wrócę ogłoszę ostateczny termin oddawania prac.


Do postu dorzucam gratisowo stylizację zrobioną dość dawno temu.
Bluza - Original Future,
Spodnie - nelly.com,
Torebka - darmówka,
Buty - darmówka.

Pozdrawiam/Dominik.

7 komentarzy:

  1. Internety, zawsze się psują.
    Też mnie czeka zmiana dostawcy, bo obecny w kulki leci. C:
    Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zmieniam dostawce Internetu :)
    Stylizacja ładna, uwielbiam połączenie czemu i złota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zmianę mam za sobą.
    Stylizacja mi się podoba, jest ok.
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie zmieniam dostawcy Internetu.
    Stylizacja bardzo ładna, wszystko do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ,że nie tylko mi Internet działa,jak mu się podoba xd
    Tylko dzięki dobroci sąsiada ,który użyczył mi wi-fi mogę poczytać w wolne wieczory ;)
    A stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ładna. Ja też ostatnio mam problemy z internetem, bo postawili obok mojego domu, na dachu antenę, która strasznie zakłóca połączenie. Dlatego też będę miała zmieniany.
    A co do konkursu to grafika już gotowa c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój też szwankował, ale już wszystko w porządku. Stylizacja bardzo mi się podoba, jest wykwintna i elegancka.
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy