sobota, 18 stycznia 2014

W pastelowym otoczeniu

Witajcie! Przychodzę do Was z obiecanym artykułem, który miał być dodany tydzień temu, jednak dopiero teraz miałam czas, żeby cokolwiek zrobić.. Nie będzie on tak długi jak poprzedni, sylwestrowy, ponieważ nie miałam aż tyle czasu... Myślę, że zrozumiecie. Koniec mojego marudzenia o moim życiu! Zapraszam do lektury!

Co przychodzi Wam na myśl, gdy słyszycie słowo "pastele"? Moje pierwsze skojarzenie to postać małej, pulchniutkiej dziewczynki ubranej w śliczną, pudrowo-różową sukieneczkę. Pastele to znak subtelności, delikatności, często niewinności. Pastele kojarzą się również z tiulową spódniczką baletnicy, czyli tutu (jeśli dobrze pamiętam). Te delikatne kolory kojarzą się głównie z małymi dziewczynkami. Raz są w modzie, raz "odchodzą do lamusa". Wydawałoby się, że skończył się ich okres panowania, jednak to całkowita bzdura! Pastele zdobywają władzę na nowo i nie spoczną zbyt szybko! Najczęściej te kolory trzymają się w towarzystwie bieli, bo to z nią wyglądają najlepiej. Stylizacje z nimi są dziewczęce, powabne, a osoba w taki zestaw ubrana wydaje się być niezwykle spokojną osoba (jednak nie zapominajcie, że pozory mogą mylić...) Poniżej przedstawiam Wam mój sposób patrzenia na ten trend. (Możecie powiedzieć, że stylizacje są za proste- trudno, mi się takie podobają, a nie mam większych funduszy, aby kupować nie wiadomo co...)

Stylizacja nr 1. Pastelowo. Biała sukienka z doszytą na dole koronką w roli spódnicy, a na niej bluzka w pastelowe kwiaty dają efekt dziewczęcego uroku. Delikatność ponad wszystko! Skąd to: Wianek- Pretty n Love | Bluzka- Pretty n Love, SB | Pasek- Pretty n Love | Sukienka/Spódnica- Basic | Buty- darmówka |
Stylizacja nr 2. Znowu delikatnie, bo jak może być pastelowo-nie-delikatnie? Gorset niby jest dziewczęcy, a jednak dodaję trochę pikanterii stylizacji. Wianek w roli naszyjnika. Do tego beżowe platformy z różowymi akcentami. Skąd to: Wianek/Naszyjnik- Pretty n Love | Gorset- Pretty n Love | Spódnica- Voile | Torebka- darmówka | Buty- Pretty n Love |
Stylizacja nr 3.  Bluzka w różową zebrę, która nie do końca jest widoczna. Asymetryczna spódnica i buty w kolorze bluzki. Różowo-biało-z-czarnymi-akcentami. Skąd to: Bluzka- Voile | Top- Bonjour Bizou | Pasek- It Girls | Torebka- Wild Candy | Buty- Voile |


Stylizacja nr 4.
Elegancki, prosty zestaw. Mięta zestawiona z beżem i czarnymi dodatkami. Pod spodem biała, elegancka koszula. Skąd to: Marynarka- RIO | Koszula- Basic | Pasek- It Girls | Spodnie- Voile | Torebka- It Girls | Buty- It Girls |
Stylizacja nr 5. Stylizacja jakby rozpromieniona Słońcem, idealne na letnie spacery po plaży. Skąd to: Wianek- It Girls | Bluzka- Honey Maid | Naszyjnik Hot Buys Summer Retro | Bransoletka- Honey Maid | Spodnie- Basic | Buty- darmówka |
Stylizacja nr 6. Czarny, co prawda nie jest odcieniem pastelowym, ale spaja w całość zestaw. Różowy nie jest nudny, odkryty brzuch nie jest grzeczny nawet w pastelowym wydaniu! Skąd to: Buty- StarDesign | Biustonosz- Basic | Spodnie- Pretty n Love | Torebka- Voile | Buty- Voile |

7 komentarzy:

  1. Cudne stylizację i artykuł. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr.3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastele to ja lubię w wykorzystaniu w jakiejś pracy plastycznej. C:
    Stylizacje nie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje, gównie ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy artykuł, ale stylizacje nieco mniej. Najlepsza 2 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja. Ciekawy artykuł, lubię pastelowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, proste i tanie. Ciekawy artykuł :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy