środa, 1 stycznia 2014

Happy New Year!

No kochani, już Nowy Rok! (mam nadzieję, bo zaplanowałam tego posta na północ ;))
Dziś możecie ujrzeć moją (już) 35 stylizację. Dla mnie to dużo. Nie sądziłam, że dotrwam do takowej liczby :)
W tym roku postawiłam na luz. Sukienkę z Nelly.com przerobiłam na bluzkę, do płaszcza dodałam (no i jednocześnie zakryłam dół sukienki) bluzkę z baskinką, dzięki temu uzyskałam fajny efekt. Do tego spodnie z wysokim stanem z najnowszej kolekcji Bizou, kopertówkę pasującą do klamry paska i czarne szpilki.






Kapelusz/ Bonjour Bizou
Sukienka/ Nelly.com
Płaszcz/ Miss Sixty
Spodnie/ Bonjour Bizou
Kopertówka/ Decades
Podszewka, część płaszcza/ Nelly.com
Szpilki/ It Girls













Kochani, chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, 
dużo szczęścia, miłości, zdrowia i wszystkiego o czym tylko marzycie! :)
                                                                                                                           Anita/MMW.

9 komentarzy:

  1. Happy new year, ładnie!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, nieźle wykorzystałaś sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, a sukienka zakryta idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja.
    Dziękuję i nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! Nie dziwię się, że opublikowałaś już 35 stylizacji. Jesteś świetna w tym co robisz i oby tak dalej :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja.I również życzę Ci wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy