środa, 1 stycznia 2014

Kącik makijażysty+mini loteria

Witajcie.Jak zabawa Sylwestrowa?Jak Sylwestra spędziłam w domu z bratem,kuzynkami i przyjaciółką. Nie przedłużając oto kosmetyki potrzebne do dzisiejszego makijażu :
Na początku wewnętrzne kąciki malujemy ciemnym turkusowym cieniem.
Następnie na środku powieki używamy kobaltowego cienia.
Zewnętrzne kąciki podkreślamy fioletowym cieniem.
 Wewnętrzne kąciki delikatnie podkreślamy białą kredką.
Rzęsy malujemy czarną mascarą oraz dół oka zaznaczamy kobaltowym eyelinerem.

Na koniec policzki podkreślamy jasno brązowym pudrem.
Tak prezentuje się gotowy make-up :

 Mam dla was loterię nagrody nie są duże ale chciałam dodać dla was jakąś loterię (projekty są mojego wykonania).
Aby wziąść udział w koterii należy obserwować bloga ( nie potrzeba posiadać 2sm lub 2sd ,ponieważ wyślę to w prezencie)/Sandi1200

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba makijaż.
    I oczywiście zgłaszam się
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaki ładny makijaż *.*
    Ja spędziłam sylwestra z kuzynkami, siostrami i dwiema przyjaciółkami :D
    A co do loterii, najbardziej podoba mi się projekt z reniferkiem :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż boski, kolory ładnie się połączyły :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż ♥
    Sylwestra spędziłam w domku c:
    Oczywiście zgłaszam się ♥

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż. Fajnie połączyłaś te kolory, ale uważam, że chyba lepiej by było bez tej niebieskiej kreski na dole c:
    Zgłaszam się.

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne połączenie kolorów i estetyczne przejścia między cieniami. Bardzo mi się podoba :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  7. Projekt z reniferkiem jest zadziwiająco podobny do mojego ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam kopiować twojego projektu, tylko wzorowałam się na tym obrazku :https://www.google.pl/search?q=bluzki+2013&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=BeG9UozRBcaqtAa904DQDA&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1152&bih=720#q=renifer+rysunek&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=WmB6ri3FxWvJYM%3A%3BAJm9UKto8xXktM%3Bhttp%253A%252F%252Fcomps.canstockphoto.com%252Fcan-stock-photo_csp11102069.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.canstockphoto.pl%252Frenifer-%2525C5%2525BCyczenie-sobie-weso%2525C5%252582y-bo%2525C5%2525BCe-11102069.html%3B450%3B470
      Sandi1200

      Usuń
  8. Świetny makijaż :)
    Ale cudne projekty!

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDNY MAKIJAŻ i te bluzeczki <33
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się makijaż, a z bluzeczek to najlepsza ta z reniferem :3

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż. Fajnie połączyłaś kolory :)
    Zgłaszam się

    czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo śliczny <33
    zg się
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny makijaż :)
    Zgłaszam się.
    _Klaudiaaa_

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy