poniedziałek, 20 stycznia 2014

Military lemon.

Witam Was, kochani! 
Na wstępie nadmienię, że całkowicie zmieniłam mojej doll wygląd. Hannah miała dawną twarz bardzo długo, powoli zaczynała mi się nudzić, stwierdziłam też, iż jest zbyt banalna. Jak myślicie, zmiana na plus?
Przechodząc do dzisiejszej stylizacji: jest żółto - czarno - złota, dużą rolę gra w niej też moro. Bazą były świetne koturny Jean Paul Gaultier Tribute, które kupiłam w bazarze po okazyjnej cenie - 15 sd. Kolorystycznie idealnie zgrała się z nimi cytrynowa kurtka. Z wyborem spodni nie kombinowałam, postawiłam na czarne ze złotymi wstawkami. Przypadkowo dobrałam plecak w moro, okazało się jednak, że całkiem dobrze wygląda w stylizacji. Do niego chciałam dobrać taką samą pod względem wzoru bluzkę. Nie umiałam się zdecydować, która jest lepsza, tak więc prezentuję Wam dwie wersje. W pierwszej rolę bluzki gra spódniczka z kalendarza Hot Hot Buys, natomiast w drugiej postawiłam na bluzkę z Valentino Tribute. Co sądzicie o stylizacji? Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu?

bluzka 1 (spódniczka) - Hot Hot Buys
bluzka 2 - Valentino Tribute
kurtka - Archive
spodnie - Valentino Tribute
plecak - Evil Panda
koturny - Jean Paul Gaultier Tribute

8 komentarzy:

Obserwatorzy