czwartek, 2 stycznia 2014

Wnętrzomania #5

Witajcie kochani ! Na wstępie bardzo przepraszam was, że post nie został dodany wczoraj. Byłam tak wykończona, że nie miałam siły czegokolwiek napisać. 
A teraz przejdźmy do tematu. Tak jak obiecałam tydzień temu, pokażę wam co warto kupić z najnowszej dostawy Popshopu (no teraz już nie takiej najnowszej ;).
Według mnie, prawie wszystko jest wspaniałe, admini mają za nią u mnie wielki plus. Lecz by kupić wszystko, trzeba by było się nieźle wykosztować, więc przedstawiam wam te najbardziej zachwycające przedmioty :

Postawiłam raczej na meble ponieważ są w stonowanych kolorach i można ich użyć prawie w każdej aranżacji. Pojawił się również kominek, który jak widziałam stardollowicze chętnie wykorzystują. Ja również postanowiłam go zawrzeć w moim wnętrzu, które przedstawiam wam na dole :)
Oczywiście, jak zdążyliście się przyzwyczaić - wnętrze w bieli i szarości przełamane niebieskimi i drewnianymi dodatkami.












9 komentarzy:

  1. Kupiłam kilka rzeczy z tej dostawy, która była całkiem dobra.
    Aranżacja jest bardzo ładna. Podoba mi się to, że utrzymałaś ją w barwach bieli i szarości, a do tego dopasowałaś niebieskie dodatki. Slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba 2 rzeczy z tej dostawy. Muszę dokupić kominek i okno. Piękny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Coś niesamowitego i nietrudnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wnętrze! I chcę także pogratulować wygranej na QoF c:

    OdpowiedzUsuń
  5. To mój ulubiony dział. Robisz świetne aranżacje. Podoba mi się połączenie kolorów, faktur itp. Może w następnym poście pokażesz nam coś szalonego i nieschematycznego?
    domsot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się coś wykombinować, ale nic nie obiecuję ;)

      Usuń

Obserwatorzy