środa, 8 stycznia 2014

Czarno-biało-żółto-niebiesko


Hej. Chyba lekko opuściła mnie wena. Ostatnio pisałam w niedzielę, a teraz jest środa, wieczór, późny wieczór. Ostatnio mam dużo sprawdzianów, muszę się uczyć, poza tym wiecie- nie zawsze jest się w stanie stworzyć coś konkretnego.
Od dłuższego czasu wręcz modliłam się o nową dostawę do Basic- wchodzę dzisiaj na Stardoll.. i co widzę? Reklamę, mówiącą o dodaniu nowej kolekcji do Basic. Uwielbiam ten sklep. Tani, a ubrania które tam są, są wspaniałą bazą do stylizacji, uniwersalnym. Gdybym miała tyle funduszy, wykupiłabym całą nową kolekcję tego sklepu :)
Wybaczcie za screen'a- jego jakość jest.. okropna, nie wiem, czym jest to spowodowane. Mam nadzieję, że kolejne będą lepsze.
Stylizacja- połączenie paru kolorów, idealnie kontrastujących ze sobą + makijaż utrzymany w kolorystyce żółty-niebieski.
Co Wy na to? 








Łańcuch- Original Future
Bluzka- Basic
Torba- Original Future (+obróbka paint)
Pasek- Pretty n Love
Spodnie- darmówka
Buty- Jean Paul Gaultier Tribute, SB

8 komentarzy:

  1. Ja też mam dużo sprawdzianów,jutro próbny szóstoklasisty -_- co do stylizacji -świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Ja też mam ten problem ze screen'ami, pewnie blogger tak niszczy ich jakość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :) Też mam mnóstwo sprawdzianów, nauki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja. Również czekałam na dostawę do Basic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, butki trochę krzywo założone, ale mniejsza o większą :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty do wymiany, wyglądają tak niezgrabnie. Stylizacja pospolita, jednak przykuła moją uwagę.
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy