piątek, 3 stycznia 2014

Kącik Makijażysty + Wyniki Loterii

Cześć dzisiejszy makijaż ,będzie bardziej słoneczny. Mi się on kojarzy z zachodem słońca. Ostatnio znowu zmieniłam twarz podoba wam się ? Zaczynamy:
Potrzebujemy:
+ puder, który wam się najbardziej podoba .
Na początku oczy malujemy żółtym cieniem.
Następnie resztę powieki pokrywamy cieniem pomarańczowym
Końcówkę naszego oka podkreślamy cieniem w kolorze ciemnego bordo.
Rzęsy tuszujemy mascarą w tym samym kolorze.
Dodajemy puder i gotowe.
Tak prezentuje się gotowy make up :

A teraz wyniki loterii :

Bluzka z Mickey -czekoladka333

Bluzka z pingwinkiem-adusiaczek3

Bluzka z reniferem-kotek717

5sd-Z_piekla_rodem_

5sd- tiaraaiwlys

100sm-klamar33

100sm-Lawliet. 

100sm- ZawszeHannah1

Po nagrody zgłaszajcie się w mojej kg (Sandi1200) na odbiór macie 48h.





8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję!
    Śliczny makijaż i twoja nowa twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, naprawdę mnie zaskoczyłaś. To twój najlepszy makijaż :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. O, śliczny.
    Dzięki i gratuluję, ale sm nie odbiorę, bo mam aż za dużo. c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Bardzo ładnie pomalowane oczy, lecz krzywo nałożyłaś puder.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny. Nie spodziewałam się takiego, a tu proszę. Miłe zaskoczenie :) Bardzo ładnie polaczylas ze sobą kolory.
    Dziękuję za prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki i śliczny makijaż!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy