piątek, 10 maja 2013

Historia Modelki

Witajcie, jestem Julka0239 i od dziś zajmę się działem "Historia Modelki" 
Mam nadzieję, że moje artykuły przypadną wam do gustu ;)
__________________________________________________

Zuzanna Bijoch - pierwsza opisywana przeze mnie modelka urodziła się 20 czerwca 1994 roku w Katowicach. Jej prawdziwa kariera rozpoczęła się w 2007, kiedy wygrała konkurs organizowany przez młodzieżowe czasopismo Bravo Girl!
4 lata później - w 2011 roku - Zuza stała się twarzą najnowszej kampanii Miuccia Prada, to było uznawane za jej debiut. Również w 2011 roku pojawiła się na okładce meksykańskiego Vogue'a i polskiego ELLE. Oprócz tego chodziła po wybiegach takich projektantów jak Prada, Gucci, Marc Jacobs, Hakaan, Dior czy Givenchy. Zuza nie jest jedyną modelką w swojej rodzinie. Jej starsza siostra Julia Bijoch pracuje dla agencji D'Vision, lecz nie jest tak rozpoznawalna i nie osiągnęła takich sukcesów jak jej młodsza siostra.




Podobał wam się artykuł? 


5 komentarzy:

Obserwatorzy