piątek, 3 maja 2013

I Must Have.




Cześć!:) Zaskoczeni nową kolekcją Archive? Ja jestem z niej bardzo zadowolona. Rzeczy są świetne, coraz częściej w dostawie tego sklepu możemy natknąć się na perełki. Nie przedłużając, wszystko pochodzi z ARCHIVE:).


1.  Printed Dress, 13sd.
Delikatna, letnia sukienka. Motylki kojarzą się z upragnionym latem, w tle widać dziewczynę w okularach. Chwilę zastanawiałam się nad jej zakupem, lecz nie żałuję. W tworzeniu stylizacji jest ‘lekka’.

2. Taupe Slouchy Sweater, 17sd.
Sweterek-mgiełka. Pozytywnie mnie zaskoczyło dodanie go, szokiem była też dość wysoka cena. Chociaż porównaniu z jego wartościami w bazarze można przymknąć oko. Jak dla mnie zupełny Must Have!

3. Pounds, 21sd.
Kolejną rzeczą jest czerwona sukienka pochodzenia Stylein. Jak się domyślacie w bazarze ciężko było ją znaleźć. Oryginalnie mogliśmy nabyć ją za 20sd, więc cena dużo się nie zmieniła. Ma piękny, czerwony kolor i świetnie się prezentuje na dollce.

4. Peach Suit Jacket, 16sd.
Żakiet od razu przyciągnął moją uwagę. Przypomina mi lekko narzutkę, doskonale uzupełnia stylizacje.


1. blezer-B.Bizou / podszewka-Fallen Angel / sukienka-Arch. / torebka-Chanel / buty-Nelly
2.  naszyjnik-Sofia / sweter-Arch. / torebka-Miss Sixty / spodnie-B.Bizou / buty-LE
3. sukienka-Arch / ‘torebka’- pasek Jean Paul / pasek-Wild Candy / buty-Mortal Kiss
4. żakiet-Arch. / sukienka-W.O.T.W / torebka-Volie / buty-Pretty’n Love

Wolicie M.H z dodatkami czy bez?
Piszcie:)

ps. na dole loteria!

5 komentarzy:

  1. Suepr jest *.* . Z; * .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. też to moje MH

    jak ci wygodniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej chcę, żeby Wam było lepiej to oglądać. Mi jest obojętne:)

      Usuń
    2. możesz raz robić z dodatkami raz nie

      Usuń

Obserwatorzy