niedziela, 26 maja 2013

I Must Have.



Hej Kochani:) Niestety nie zdążyłam zaplanować postu na piątek, dlatego dodaję go dziś. Nadal jestem lekko zmęczona, dlatego musicie mi wybaczyć za poziom stylizacji. Oczywiście kiedy wróciłam, jak na złość w starplazie pojawiła się kolekcja Antidote. Kupiłam kilka drobiazgów. A Wy? Pochwalcie się swoimi zakupami:>

Ps. Najdroższe M.H w historii, haha:) 

1. Glowing Space Cardin, 65sd Antidote.
Żakiet zauroczył mnie od razu. Piękne kolory, więc nie miałam serca go nie kupić. Nadal możemy go nabyć. Cena jest wysoka, ale to norma jak na limitowaną kolekcję.

2. Hot Buys Cannes Top, 9sd HB.
Na stardoll jest wiele takich topów. W sumie jest zwykły, ale podoba mi się jego print. Można stworzyć z nim ciekawe stylizacje. Myślę, że nie kosztuje aż tak wiele i warto go kupić.

3. Hot Buys Disco Collar Top, 14sd HB.
Zauważyłam, że cekiny wracają do łask. Nie jestem ich wielką fanką, ale tej bluzce dodają uroku. Delikatny beż i złoty to jedno z najlepszych połączeń kolorystycznych.

1. żakiet, buty, torebka-Antidote / spodenki-Basic
2. top-Hb / pasek-It Girls / torebka-Volie / sukienka-Stylein / buty-Nelly.com
3. bluzka-Hb / naszyjnik-Sofia / torebka-Frankie Morello / spódniczka, buty-LE


Wszystkie dodatki pochodzą z ANTIDOTE.
1.40sd.
2.35sd
3.32sd.

3 komentarze:

  1. Stylizacje są świetne, zastanawiałam się nad kupnem koszuli z HB i chyba ją kupię : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Antidote kupiłam tylko 5 rzeczy, kolekcja ogólnie nie zachwyca, poprzednie były lepsze, ale idzie znaleźć perełki.

    Najbardziej do gustu przypadła mi 2 stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy