środa, 29 maja 2013

Primadonna

Witajcie, dzisiaj dwójka nauczycieli powiedziała "przewidywane" oceny na koniec roku. Chociaż jestem najlepszy z angielskiego z całej klasy to głupia klempa od angola powiedziała, że dostanę piątkę, więc poszedłem do niej, żeby spytać się co mogę poprawić, a ona, że nic, więc pokłóciłem się z nią i potem całą lekcję śpiewałem piosenkę Honey - Nie powiem jak, aż chciała mnie wysłać do dyrektorki. hihihihih

3. czerwca jadę do Białegostoku na ogólnopolski konkurs wiedzy o "Igrzyskach Olimpijskich 2010, 2012". Wyjazd jest o 6:45, a powrót o 20:00, więc wątpię, abym w tym dniu dodał jakąkolwiek stylizację.

Dzisiaj stylizacja jest w kolorze niebieskim z cudowną bluzką z Basics.

Bluzka - Basics
Pasek - Pretty'n'love
Spódniczka - Bonjour Bizou
Kopertówka - Bonjour Bizou
Buty - Tingeling

Pozdrawiam/Dominik.

4 komentarze:

  1. ty chcesz 6 na koniec? mi klępa z fizyki nie dała 6 bo mam jedną 4 z kartkówki :C

    Buty są za jasna ale tak to fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozmawiałam z moją panią od angola w 5 klasie w ten sposób (nie chciała mi dać szóstki)

    Ja: Proszę pani, ja w sprawie mojej oceny
    Pani: Ach tak, więc o co chodzi?
    J: Jak pani widzi, mam 18 ocen. Ich suma (nie pamiętam jaka) daje równe 6.
    P: To to akurat wiem
    J: No właśnie! To dlaczego pani wstawiła mi do jasnej ciasnej 4+?!
    P: Cóż, zawsze warto dmuchać na zimne. Możesz być w szóstej klasie o wiele gorsza, nie pomyślałaś?
    J: Proszę pani, niech pani mi da tą szóstkę!
    P: Do dyrektorki!
    J: A po co? Aaaa, mam apelować o pani zwolnienie?
    P: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Nie mogę pracować z takim bachorem, wychodzę!
    I z hukiem wyszła z sali. Ja miałam 6, a panią od angola zwolnili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faajnie ; **. Ooo powodznie ; ] .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. B. fajna, rozumiem ja z angola mam na szczęście 6 :D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy