piątek, 17 maja 2013

I Must Have.



Cześć:) Jak Wam mija piątek? Ja za chwilę lecę na grilla, lenić się z przyjaciółmi. Artykuł przygotowałam we wtorek, jakoś naszła mnie wena. Posty będą od dziś na przemian: jeden piątek 4 Must Have ubraniowe, następny piątek 3 ubrania i 3/4 dodatki. Myślę, że przyda się jakaś zmiana. Możliwe, że w następny nie pojawi się artykuł, ponieważ będę na wycieczce. Jeśli znajdę chwilę czasu jutro to zaplanuję, ale to nie zależy ode mnie. Ten weekend będę miała bardzo zalatany.


1.Monster T-shirt, Killah 24sd.
Natknęłam się na nią przez przypadek i muszę stwierdzić, że to cudeńko jest warte swojej ceny. Nie każdemu trafię tym w gust, ale czasem warto ubrać swoją doll mniej elegancko. Sama za nadrukami nie przepadam, ale tutaj to zdecydowanie pasuje:)

2. Depht Trouses, Killah 17sd.
Idealne do bardziej sportowych stylizacji, mają ładny kolor. Na lalce leżą zgrabnie i można z nimi stworzyć coś ciekawego.

3. Rose Bow Miniskirt, Pretty’n Love 10sd.
Tak jak w pierwszym przypadku zdecydowałam się nią dopiero teraz. Znów musze zwrócić uwagę na kolor, jest taki 'inny'. Delikatna kokardka nadaje uroku. Cena jest z miarę zadowalająca.

1. bluzka-Killah / torebka-Archive / bransoletka-Orginal Future / szelki-B.Bizou / zakolanówki-WOTW / platformy-Archive /   szpilki na platf.-Fallen Angel
2. bluzka-Archive / pasek-Pretty'n Love / torebka-Decades / spodnie-Killah / blezer, trampki-darmówki
3. top,boty-Volie / spódniczka-Pretty'n Love / torebka-RIO

4. Pretty’n Love, 9sd.
5. It Girls, 95sm.
6. Orginal Future, 6sd.

2 komentarze:

Obserwatorzy