piątek, 31 maja 2013

I Must Have.


Cześć Wam:> Jak mijają wolne dni? Ja jak zwykle cierpię na brak czasu. Dzisiejszy post dodaję nieco później niż zwykle ale powód przedstawiłam już wyżej. MH będzie składał się głównie z Hb. Pobawiłam się trochę w grafiku i zmieniłam napis początkowy i ten dalszy. Napiszcie czy Wam się podoba, czy wolicie stary lub coś jeszcze innego?:)
1. Leopard Thank Top, 12sd HB. 
Na stardoll znajdziemy wiele ciuchów z takim printem. Mnie osobiście większość nie przekonuje za to ten jest prześliczny. Kolorystyką lekko przypomina pazie piórka. Cena nie jest przekonująca, ale warto go kupić.

2. Tribe Dress, 15sd Hb. 
Z opisu wychodzi, że to sukienka, mi osobiście przypomina dłuższy sweter. Uwielbiam takie ubrania, jednak chcąc czy nie chcąc odchodzimy od nich, ponieważ robi się coraz cieplej a sweter motywem przywołuje lekko zimę.

3. Beach Shorts, 11sd HB.
Od dawna brakowało mi tego typu spodenek. Nie do końca przepadam za tymi jeansowymi dlatego te już pokochałam. Idealne do letnich stylizacji.
1. bluzka,torebka-Hb / spódniczka-LE / buty-Nelly.com
2. sukienka-HB / bransoletka-Orginal Future / torebka-Archive / buty-B.Bizou
3. sweterek-Pet a Poter / torebka-HB / naszyjnik-Fallen Angel / spodenki-HB / buty-LE
4. HB, 9sd.
5. Miss Sixty, 10sd.

2 komentarze:

Obserwatorzy