piątek, 10 maja 2013

I Must Have.

Cześć, cześć:) Dziś zostałam w domu z powodu złego samopoczucia. Skracam Must Have, ponieważ mój stan zdrowia nie pozwala na dłuższe siedzenie przed komputerem. Pogoda jest piękna, a ja muszę jakoś się jej oprzeć... Dzisiejszy post dotyczy prześwitujących rzeczy. Dwie znajdują się już w bazarze ale ich znalezienie nie jest trudne więc dacie radę:)

(kolor tła na którym są rzeczy jest beżowy, ponieważ na białym były prawie niewidoczne) 
1. Pet a Poter, 88sm-bazar.
Pierwszą rzeczą jest piękna koszula. Nadaje się do luźnych i eleganckich stylizacji. Ma delikatny materiał i pięknie się prezentuje.
2. Pretty'n Love 102sm.
Jako kolejna, bluzka z dosyć nowej dostawy. Ma śliczny wiosenny kolor oraz kwiatowy motyw. Jedyne co jest w niej minusem to cena.
3. Rio, 11sd-bazar
Te body są moimi ulubieńcami. Świetne zdobienie delikatnej koronki, są urocze. 

1. koszula-P.a.P / spodnie-Kohl's / torebka-B.Bizou / buty-LE
2. bluzka-P.n.L / podszewka\sukienka, buty-Nelly.com / torebka-Chanel Tribute
3. body-Rio / spódniczka-LE / torebka-Rio / buty-Young Hollywood

7 komentarzy:

  1. Dałaś 88sd za koszulę? O_O

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna rzecz mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. To body jest genialne, chyba sobie kupię

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie . MEGA MEDOLL ♥ !


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stylizacje i podobają mi się ubrania które dobrałaś.Mam koszulę i fioletową bluzeczkę.

    lady166

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy