poniedziałek, 6 maja 2013

Przegląd starplazy

Na początku chciałabym was bardzo przeprosić, że tydzień temu nie pojawił się post. Niestety nie miałam dostępu do komputera.
W dzisiejszym przeglądzie zajmiemy się swetrami :)


Niektóre swetry są bardzo eleganckie jak np czarny. Swetry z It Girls, Archive oraz Decades sa idealne do casualowych setów. Moim faworytem jest sweter z Rio. Uważam, że powinien mieć go każdy.
 | Sweter - no name | Suknia - PPQ | Buty - Fallen Angel | Torebka - Miss Sixty | Kapelusz - Killah |     
| Okulary - Killah|
| Sweter - Orginal Future | Spódniczka - no name | Kurtka - Archive | Buty - Nelly.com |
|  Naszyjnik - Fallen Angel | Torebka - Dolce & Gabbana Tribute |


| Kurtka - Orginal Future | Sweter - It Girls | Pasek - Miss Sixty | Spodnie - Orginal Future | 
| Buty - Wotw | Torba - Nelly.com | 

| Kurtka - Nelly.com | Sweter - Archive | Spodnie - Rio | Torba - Hot Buys | 
| Buty - Darmówka | Naszyjnik - Fallen Angel | 

| Sweter - Decades | Bluzka - Archive | Blezer - PPQ | Spodnie - Miss Sixty |
| Torebka - Tingeling | Buty - Bonjour Bizou | 

Przepraszam, że jest tak mało opisów, ale nie mam weny :)
Podobają się wam stylizacje?

4 komentarze:

  1. Super ale ten za 50 sm mnie obrzydza :D.

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ten za sm jest okropny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystkie :D
    Ostatnie 2 stylizacje mi się tylko podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślę, że ten sweterek za 50sm jest straszny : D Ładne stylizacje : )

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy