piątek, 17 maja 2013

Lavender hair

Witajcie!
Dzisiaj już druga stylizacja, ponieważ wczoraj ją zrobiłem, ale bloger mi szwankował i nie mogłem dodać żadnego postu.

Set jest utrzymany w czarnym kolorze, lecz miły dla oka efekt dają lawendowe włosy oraz widoczny ciemno-różowy makijaż.
Zakochałem się w tych butach. Dopiero teraz poznałem ich urok. :)

 Żakiet- Gucci
"Bluzka", a tak naprawdę szorto-majtki z łańcuchami (lol)- Jean Paul Gautier
Pasek- Voile
Spódniczka- Darmówka
Buty- Voile, Fallen Angel.

Pozdrawiam/Dominik

P.S.Już wkrótce na naszym blogu kilka atrakcji.

3 komentarze:

  1. Ślicznie ejst . Nie mg się doczekac ;).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. szorto-majtki hahahaha...
    podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba że tą czerń przełamałeś włosami pastelowymi, ogólnie to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy