piątek, 17 maja 2013

Pożegnanie


Z czasem na każdego przychodzi taki czas, że zaczyna zastanawiać się nad całym swoim życiem. Właśnie nastała na mnie kolej i zaczynam powoli wprowadzać zmiany w moim życiu.

Jednym z wielu ważnych aspektów w moim życiu był Stardoll. Postanowiłam jednak w pewnym stopniu go ograniczyć. Spędziłam na nim wspaniałe chwile, które wniosły dużo do mojego życia prywatnego. Również poznani ludzie na jakże świetnej stronce są mniej lub bardziej ważni, lecz zawsze o nich będę pamiętać. Na pewno nie zrezygnuję do końca i będę sporadycznie zaglądać na konto, gdyż ciężko zostawić o tak sobie coś co było częścią ciebie przez ponad 2 lata. 

 Myślę, że to dobra decyzja. 
Nie wiem, czy jest to decyzja na stałe, nie mogę przewidzieć czy się nie stęsknię. Jednakże na tą chwilę taki mam plan działania. Jest to podyktowane głównie szkołą, gdyż pierwsza klasa technikum to nie są przelewki.

Oczywiste jest, że jak rezygnuje z stardoll to rezygnuje z pisania na tym jakże świetnym blogu. Dziękuję Dominikowi za danie mi szansy pisania. Dziękuję wszystkim, którzy komentowali moje posty pozytywnie, jak i również negatywnie. To dzięki wam miałam ochotę pisania. Choć wiem, że czasami was zawodziłam, bo nie zawsze ukazał się post, albo po prostu nie był wyczerpujący. 

Mam nadzieję, że blog będzie dalej się tak błyskawicznie rozwijał jak do tej pory. Życzę powodzenia Dominikowi w prowadzeniu go, jak i również pozostałym redaktorkom, aby wasza współpraca się dobrze układała. 

Całuję was,
patunia09c

5 komentarzy:

  1. Troche szkoda bo pisałaś tylko trochę ponad miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, na prawdę, lecz wiedz, że drzwi na spectrum są zawsze dla ciebie otwarte.

    Powodzenia w życiu realnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jak wrócę na stardoll to się chętnie zgłoszę.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. nie znam cię zbytnio ale pa pa

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy