niedziela, 10 sierpnia 2014

212

Hej, od dłuższego czasu nic nie dodawałem. Po prostu, moje lenistwo, brak weny i na dodatek przeziębienie, które męczy mnie już tydzień. Ach, żyć nie umierać. 

Dzisiaj postanowiłem całkowicie zmienić twarz Kasi, poprzednia już mi się znudziła, a na dodatek nie miałem pomysłu jak dobrze ją pomalować. 
Stylizacja z koszulą od cudownej koraliny2346. :*
(wyniki na komentatora tygodnia pojawią się jutro)

Koszula - Callie's Picks,
Torba - Subcouture,
Okulary - Otto,
Spodnie - Callie's picks,
Szpilki - Dior (darmówka).

Pozdrawiam/Dominik.



6 komentarzy:

  1. Piękna stylka :) Och, wróć szybko do zdrowia ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny strój :) Kocham tą torebkę! Tak bardzo przypomina torebkę z young hollywood. Kuruj się i wracaj do zdrowia jak najszybciej! ;)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, ze szybko wyzdrowiejesz!
    Stylizacja jest fajna, tylko dałabym jednak jakąś bluzkę.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy