poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Hey, I'm in love!

  Hej! Znowu  prosta stylizacja, która powstała dość przypadkowo. Szukając w szafie czegoś ciekawego, natrafiłam na bluzę, na której widnieje print bananów :) Była to rzecz, którą kiedyś bardzo chciałam mieć w szafie, ponieważ jest cudowna. Później, szperałam czegoś z czym mogłabym tą bluzę połączyć. W końcu znalazłam czarną sukienkę. Kiedy założyłam ją pod bluzę pomyślałam, że ,,to jest to!'' Postanowiłam nie dodawać jakiś ostentacyjnych dodatków i postawiłam na czarną torebkę i buty w tym samym kolorze. Co myślicie o stylizacji?
Bluza - Archive
Sukienka - B.Bizou
Torebka - Versus Versace
Szpilki - Archive

4 komentarze:

  1. Świetnie! Bluza idealnie wygląda z sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się pozbyła tylko tego tatuażu z dłoni i było by idealnie :) Ładne szpilki ^^
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuaż trochę razi, ale i z nim jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy